Závěrečná hra

Letošní závěrečka měla formát putování. Základem byla trasa popsána slovním popisem popisující kam na rozcestích a křižovatkách odbočit. Na některých z nich byla správná cesta podmíněna správnou volbou tvora z Potterovské heptalogie. Celá cesta se skládala ze dvou částí. Uprostřed putování se musely oddíly přiblížit k táboru a nepozorovaně kolem něj projít.
Oddíly se vydaly na cestu ve čtvrtek od půl jedenácté, podle výsledku, kterého dosáhly v bodování během tábora. Oddíly měly mapu okolí tábora a papír s popisem cesty. Místa kde dostaly úkoly, které měly splnit, měly zaznamenat do mapy.
úkoly během putování byly:
1 MAGIE (upozornění -> při úlnění úkolú používejte odpovídající kouzla)
2 ROZCESTÍ A KŘIŽOVATKY (upozornění -> na některých rozcestích musí směr určit absolvent Obludného obludária)
3 TĚSTO (připravte těsto podle receptu) 4 JASNOVIDECTVÍ - ELEMENTY (rozdělání a přenesení ohně) 5 PEČENÍ HADŮ (opekání -> těsto namotejte na klacek a opečte) 6 STŘELBA (foukačka) 7 SKRÝVÁNÍ (zpráva k táboru, projděte kolem nepozorovaně) 8 ARAGOGIE (lanová lávka - uvažte, překonejte údolí) 9 UZLY A LANA (cesta v kruhu z šesti uzlovaček) 10 OMRAČOVACÍ KOUZLO (zdravověda) 11 LEKTVAR (uvařte čaj z listí kopřivy) 12 DOUGLASKY (počítání let z pařezu, odlomení kůry) 13 SPOLEČNÁ FOTOGRAFIE (u památného stromu)

Jak putovaly oddíly podle záznamů GPS
pouze Nebelvír se dokázal správně orientovat a putoval podle zadání (navíc si udělali sestoupení a návrat, když neprošli kolem posedu…)
optimální délka trasy byla 8,1 km.
Byť dorazil Zmijozel krátce před Havraspárem, s ohledem na zásadní nedodržení trasy, bylo výsledné pořadí následující
1 NEBELVÍR - červená (9,1 km) návrat do tábora 16:23 – (hendikep 0 min)
2 HAVRASPÁR - modrá (8,8 km) návrat do tábora 17:28 – (hendikep 24 min) 3 ZMIJOZEL - zelená (10,1 km) návrat do tábora 17:24 – (hendikep 26 min) 4 MRZIMOR - žlutá (9,1 km) návrat do tábora 17:59 – (hendikep 40 min)



vše