Domů
Co se stane

Co se stalo
Bodování
Dlouhodobá hra

Fotogalerie

Pravidelné akce
malá SIHASAPA – Co hrajeme
máme
za sebou:
| Hula-Hula |
| Černý les |
| Invaze |
| Mysterion |
| Tajemství… |
| Objevitelé |
| Centrum |
| Bratrstvo… |
| Inzerát… |
| Lovci kož… |
| Malý princ |
| Abaddon |
| Na okraji… |
| Tajemstvi… |
| Trabantem… |
| Udělej mi… |
| Uctívači… |
| Rekordmani |
| Červíci… |



Karavela Korzáři
PRAVIDLA KE HŘE
Každý je kapitánem jedné korzárské lodi.
– k dispozici má loď, která se pohybuje po moři.
– na nástěnce má:
– svůj portrét
– tabulku se zlatem (každá mince symbolizuje bedničku zlata)
– zelenou a červenou oblast na části lodi – plachty, stěžně, kormidlo, děla.

Na začátku každé schůzky vystřelí každý z kapitánů (korzárů) na jedno místo na „moři“.
Může dojít ke třem případům:
jedno
Na místě je loď
SOUBOJ – následuje rozhodnutí jak dopadne, hod kostkou „ANO“/„NE“
– ANO znamená zisk bedýnky se zlatem,
– NE znamená neúspěch – loď přichází o jednu část
v pořadí plachty/stěžně/kormidlo/děla
dvoj
Na místě je mina
VÝBUCH – loď dostane další úroveň poškození
troj
Trefil jsi moře
NÁHODA – točí se ruletou; NULA – kompletní oprava lodi / ČERVENÁ – kladná náhoda / ČERNÁ – záporná náhoda
Po výstřelu se loď přesouvá na místo zásahu. (na místo, kde loď byla, je umístěna značka)
Poškození lodi symbolizuje přemístění části ze zelené do červené oblasti u portrétu.
Poškození lodi omezuje možnost jak vystřelit:
– bez plachet, jen na vzdálenost 3
– bez stěžně, jen na vzdálenost 3 svisle
– bez kormidla, jen na vzdálenost 3 vodorovně
– bez děl – žádná akce
Protože úplné poškození lodi by znamenalo pro kapitána konec hry, existuje možnost opravy – tu je možné použít místo výstřelu. Jednu část lodi zdarma, další v pořadí za bedýnku zlata.
Každé putování po moři bude znamenat, kromě soubojů, také návštěvu jednoho karibského ostrova. Ostrov získá ten, kdo bude v bodování na schůzce nejlepší. Kromě toho může ostrov pojmenovat.


Copyright © 2003 Michael
poslední změna: 3.2.2017