|
|
|
|
|
|
malá SIHASAPA – Co hrajeme | |||||||
za sebou: | Hula-Hula | | ČernĂ˝ les | | Invaze | | Mysterion | | TajemstvĂ… | | ObjevitelĂ© | | Centrum | | Bratrstvo… | | Inzerát… | | Lovci kož… | | Malý princ | | Abaddon | | Na okraji… | | Tajemstvi… | | Trabantem… | | UdÄ›lej mi… | | UctĂvaÄŤi… | | Rekordmani | | ČervĂci… | | Korzáři | | VelkĂ˝ závod | | OsamÄ›lá h… | | Wichkitat | |
ĂšKOL ÄŚ. XVII
zadánà sedmnáctého úkolu:
KlĂÄŤ od branky na zahradu je stále na obvyklĂ©m mĂstÄ›.
výsledky sedmnáctého úkolu:
ĂšKOLY: VezmÄ›te si jednu zprávu, která je pĹ™ipevnÄ›na kolĂÄŤkem na mĹ™ĂĹľi. PĹ™eÄŤtÄ›te si co pĂše Bert, a dobĹ™e si zapamatujte co Ĺ™Ăká Agáta. Na zadnĂ stÄ›nÄ› boudy stĹ™elnice jsou tĹ™i klĂÄŤe. Po pozornĂ©m pĹ™eÄŤtenĂ vĂte, kterĂ˝ klĂÄŤ je u správnĂ©ho hesla. PouĹľijte jej na spodnĂ zámek dveřà klubovny. BuÄŹte poctivĂ a napište na kterĂ˝ pokus jste zvolili správnÄ›! KlĂÄŤ noste vĹľdy jen jeden, musĂte ho VĹ˝DY vrátit na stejnĂ© mĂsto! Vstupte do klubovny - NEVSTUPUJTE ZA KULISY! PĹ™eÄŤtÄ›te si rozhovor s Karmelou. POSTUPUJTE PODLE POKYNĹ® aĹľ bude mĂt vše hotovo. Foto dokumentace vašeho postupu je žádoucĂ :–) AĹľ budete hotovi, uveÄŹte vše do pĹŻvodnĂho stavu, je to dĹŻleĹľitĂ© pro dalšà hráče. ZamknÄ›te a vraĹĄte klĂÄŤ na správnĂ© mĂsto. ZMÄšNA - poranÄ›nou nohu nehledejte, nÄ›jak jsem na ni pĹ™i pĹ™ĂpravÄ› pozapomnÄ›l… :-( Na parapetu jsou ÄŤtyĹ™i dvojice sloĹľek se všemi letošnĂmi Siháčky. VezmÄ›te si ty, kterĂ© nemáte. Po skonÄŤenĂ zamknÄ›te a potvrzenĂ jak se vám podaĹ™ilo Ăşkol splnit (fotky, popis) a takĂ© odpovÄ›di na následujĂcĂ otázky: - kolikátá panovnice stejnĂ©ho jmĂ©na Karmela je? - o kterĂ© Ĺľidli Bert lhal? - kdo Karmelu zajal? - jak Karmelu v zajetĂ muÄŤĂ? pošlete na oddĂlovĂ˝ mail. PovÄ›st si pĹ™eÄŤtÄ›te, přÚtÄ› se vám bude hodit… Ăşkol fotografickĂ˝ — „A snĂh je pryč““ správnĂ˝ klĂÄŤ našli a s Karmelou si povĂdali: Tete, MatĂ˝sek, Seba — skvÄ›lĂ© fotky k tĂ©matu »A snĂh je pryč« poslali: — Milach, MatĂ˝sek, Tete Karmela ÄŤeká: —> fotky, kterĂ© pĹ™išly
|